Voorbereiding West USA - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Samantha Jansen - WaarBenJij.nu Voorbereiding West USA - Reisverslag uit Maarn, Nederland van Samantha Jansen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding West USA

Door: Samantha Jansen & Jack Jansen

Blijf op de hoogte en volg Samantha

15 Februari 2015 | Nederland, Maarn

Zondag avond 15 februari 2015, nog 10 weken, en 13 uur te gaan voor onze KLM vlucht richting San Francisco.

Onze reis begint in San Francisco en eindight in Las Vegas. Op 27 april 2015 om 9:50 vertrekt onze vlucht en op 23 mei 2015 om 8:05 komen we weer aan in Nederland.

Vanuit San Francisco zullen we via Yosemite en Seqouia National Park reizen naar Barstow waar we Calico Ghost Town gaan bezoeken. Daarna doen we Los Angeles aan met een bezoek aan Universal Studios, Hollywood en Santa Monica Beach. Vanuit Los Angeles vertrekken we naar San Diego waar we een dag besteden in Seaworld.
Palm Springs en Joshua Park staan daarna op de planning waar we natuurlijk een kijkje willen nemen bij het standbeeld van Marilyn Monroe. Daarna een volle dag in de auto om door te reizen naar Sedona waar we een Jeep tour willen gaan doen en doorgaan naar Williams. Twee dagen verblijven we in de Grand Canyon om de vergezichten te ervaren en af te dalen de Canyon in. Op door reis richting Bryce Canyon zullen we nog een overnachting maken in Page waar we de Anteloppe Canyon gaan bezoeken.
In Bryce Canyon verblijven we twee nachten waarnaar we richting Zion National Park gaan om ons te wagen aan de wandeling in "the Narrows" en "Angels landing". Vanuit Zion zullen we de laatste stad bezoeken en wie weet onze reis kunnen terugverdienen ;)
In Las Vegas verblijven we 3 dagen, een attractiepark op zich waar genoeg te doen valt!

Tijdens deze reis zal ik een reisdagboek bijhouden voor degene die geintreseerd zijn! Aangezien ik natuurlijk lekker ga genieten en geen tijd heb om iedereen elke dag te gaan sms-en, appen of bellen kan je hier mijn reisverhaal en foto's bijhouden.

• 15 Februari 2015 - 23:20

Rob Pruijn:

samanth & jack goede reis en veel plezier. Ben benieuwd naar de verslagen
    Groetjes Rob

• 16 Februari 2015 - 02:08

Patty:

Hoi Sam en Jack ziet er geweldig uit. Voor je het weet zijn jullie aan het rijden, hyken of gokken in the USA!!! Liefs Patty.